Distances līgums

Distances līgums

Līgums tiek slēgts starp interneta veikala www.vkshop.lv īpašnieku SIA „Relians.LV”, turpmāk tekstā – vietne www.vkshop.lv, VRN 40103699153, un Pircēju, kurš veic pirkumu vietnē www.vkshop.lv.

Distances līgums attiecas uz visiem pasūtījumiem un pirkumiem, kas tiek veikti vietnē www.vkshop.lv.

Izpildot pasūtījumu vietnē www.relians.lv, Jūs piekrītat, ka esiet iepazinies ar distances līgumu un piekrītiet šī līguma saturam. Pēc pasūtījuma veikšanas, Jūs esiet noslēdzis ar SIA „Relians.LV” distanceslīgumu, kurš uzliek abām pusēm saistības un pienākumus.

1. Pasūtījuma veikšana

1.1. Ar šo līgumu www.vkshop.lv apņemas piegādāt Pircēja www.vkshop.lv interneta tirdzniecības vietnē pasūtīto preci, bet Pircējs apņemas pieņemt un apmaksāt pasūtīto preci, atkarībā no izvēlētā piegādes veida.

1.2. Distances līguma ietvaros, preces pasūtīšana notiek ar interneta veikala www.vkshop.lv palīdzību, aizpildot visus nepieciešamos laukus, un nospiežot pogu „Nosūtīt pasūtījumu”.

1.3. Preces pasūtīšana www.vkshop.lv uzskatāma par Pircēja oferti piegādātājam slēgt distances līgumu par pasūtītās preces piegādi un par Pircēja piekrišanu iegādāties pasūtīto preci par norādīto cenu. Ja pasūtījums būs pareizi noformēts, parādīsies uzraksts, ka pasūtījums ir pieņemts – „Pasūtījums veiksmīgs!”.

1.4. Pēc pasūtījuma noformēšanas Pircējs saņems automātisko e-pastu ar pasūtījuma veikšanas apstiprinājumu. Kad Pircējs ir saņēmis vietnes www.vkshop.lv automātisko pasūtījuma apstiprinājumu, uzskatāms, ka www.vkshop.lv ir pieņēmis Pircēja oferti distances līgumam un distances līgums uzskatāms par noslēgtu starp Pircēju un www.vkshop.lv

1.5. Preču cenas vietnē www.vkshop.lv ir norādītas ieskaitot pievienotās vērtības nodokli. Piedāvātās cenas ir spēkā norādītajā laika posmā, ja tāds ir norādīts. Preču piegādes pakalpojuma izmaksas nav iekļautas norādītajā preces cenā, bet tās ir redzamas sadaļā Preču piegāde.

1.6. Veicot pasūtījumu, nepieciešams norādīt tālruņa numuru un e-pasta adresi, lai www.vkshop.lv klientu apkalpošanas speciālists varētu operatīvi sazināties kā arī nosūtīt preču rēķinu.

1.7. Interneta veikals www.vkshop.lv patur tiesības neapkalpot pasūtījumu, ja interneta veikala klientu apkalpošanas speciālistiem neizdodas sazināties ar klientu pa viņa norādīto tālruņa numuru vai e-pastu.

1.8. Pasūtīto preci nepieciešams saņemt piecu darba dienu laikā no brīža, kad www.vkshop.lv klientu apkalpošanas speciālists ir apstiprinājis, ka pasūtījums sagatavots saņemšanai.

2. Pirkuma apmaksa

2.1. Par pasūtīto preci un izvēlēto piegādes pakalpojumu iespējams norēķināties:

- skaidrā naudā: maksāts tiek skaidrā naudā piegādes brīdī. Kopā ar preci jūs saņemat stingrās uzskates kvīti.

- Norēķināties ar skaidru naudu pašlaik Jūs varat Rīgā, Jūrmala un Pierīgas raijonā. Precizējiet, lūdzu, pēc Jūsu piegādes adreses. Norēķināties ar skaidru naudu preces saņemšanas brīdī nav iespējams visā Latvijas teritorijā.

- Norēķināties ar bankas karti uz vietas nav iespējams.

- bankas pārskaitījums: Jūs maksājiet ar bankas pārskaitījumu. Pēc pasūtījuma veikšanas Jūs saņemat rēķinu, pēc kura apmaksas notiek preces piegāde. Preces saņemšanas brīdī Jūs saņemat stingrās uzskates kvīti.

- līzings, nomaksa: preces līzingā iespējams iegādāties uz nomaksu BEST līzingā vai InCREDIT GROUP.

3. Pasūtījuma izpilde:

3.1. Rīgas pilsētas robežās - 2 darba dienu laikā no pasūtījumu apstiprināšanas brīža, ja prece ir noliktavā.

3.2. Latvijas teritorijā - 5 darba dienu laikā pēc pasūtījuma apmaksas saņemšanas bankas norēķinu kontā.

3.3. Precēm, kuras nav noliktavā un ir jāpasūta, pasūtījuma izpildes termiņš ir no 1 līdz 30 dienām. Atsevišķos gadījumos, vienojoties ar patērētāju var būt ilgāks par 30 dienām.

4. Preces piegāde

4.1. Gadījumā, ja Pircēju pasūtītā prece ražotāja noliktavā ir beigusies Pircējs par to nekavējoties tiek brīdināts telefoniski, saņemot zvanu uz Pircēja norādīto telefona numuru vai rakstiski uz Pircēja norādīto e-pasta adresi. Šādā gadījumā Pircējam tiks atmaksāta visa viņa veiktā iemaksa, ja Pircējs ir izvēlējies apmaksas veidu „ar pārskaitījumu” un veicis apmaksu, vai pēc Pircēja izvēles tiks piedāvāta analoga prece par analogu cenu.

4.2. Pasūtot preci piedāvājam izvēlēties preces saņemšanas veidu:

- Bezmaksas piegāde - saņemat preci www.vkshop.lv birojā Rīgā, Ģertrūdes iela 33/35 (pēc iepriekšējas vienošanās);

- Piegāde uz Omniva pakomātiem - saņemat preci Omniva pakomātos - pie Latvijas lielākajiem tirdzniecības centriem; Ar šo piegādes veidu nav iespējams piegādāt preces smagākas par 30 kg (izmēri nepārsniedz 41 cm x 38 cm x 64 cm)

- Piegāde Pasta Stacija terminālos. Maksimālais sūtījuma svars 31.5 kg, izmērs - 60 x 60 x 60 cm.

- Piegāde Latvijā ar kurjerpastu - preču piegāde notiek uz Jūsu norādīto adresi.
Lasiet vairāk sadaļā Preču piegāde

5. Atteikuma tiesības

5.1. Patērētājam ir tiesības atkāpties no līguma 14 kalendāro dienu laikā un atdot interneta veikalā iegādāto preci atpakaļ pārdevējam. Atteikuma tiesību izmantošanas termiņš beigsies pēc 14 dienām, sākot no:

- ja tiek sniegts pakalpojums, – no līguma noslēgšanas dienas;

- ja tiek iegādāta prece, – no dienas, kad patērētājs vai trešā persona, kas nav pārvadātājs un kuru norādījis patērētājs, ir ieguvusi preci valdījumā;

- ja patērētājs vienā pasūtījumā ir pasūtījis vairākas preces, kuras piegādā atsevišķi, – no dienas, kad patērētājs vai trešā persona, kas nav pārvadātājs un kuru norādījis patērētājs, ir ieguvusi valdījumā pēdējo preci;

- ja tiek piegādāta prece, kas sastāv no vairākām partijām vai daļām, – no dienas, kad patērētājs vai trešā persona, kas nav pārvadātājs un kuru norādījis patērētājs, ir ieguvusi valdījumā preces pēdējo partiju vai daļu;

- līgumiem par regulāru preču piegādi – no dienas, kad patērētājs vai trešā persona, kas nav pārvadātājs un kuru norādījis patērētājs, ir ieguvusi valdījumā pirmo preci.

5.2. Ja termiņa beigas iekrīt valstī „oficiāli” noteiktā brīvdienā, atteikuma tiesības izmantojamas līdz minētā termiņa beigu datumam sekojošajai darba dienai (ieskaitot to).

5.3. PTAL 12. panta 6. daļa nosaka, ka atsakoties no pirkuma Distances līguma gadījumā "patērētājs ir atbildīgs vērtības samazināšanos, ja prece izmantota citā nolūkā, nevis preces rakstura, īpašību un darbības noskaidrošanai atteikuma tiesību realizēšanas termiņā".

5.4. Lai vienotos par preces atdošanu atpakaļ, Pircējam ar nepārprotamu paziņojumu (piemēram, pa pastu vai e-pastu nosūtītu atteikuma veidlapu) SIA Relians.LV ir jāinformē par lēmumu atteikties no noslēgtā līguma.

5.5. Lai atteikuma tiesību termiņš būtu ievērots, pietiek, ja savu paziņojumu par atteikuma tiesību izmantošanu Pircējs nosūtīs SIA Relians.LV pirms atteikuma tiesību termiņa beigām.

5.6. Atteikuma tiesību izmantošanas sekas Ja jūs atteiksieties no šā līguma, SIA Relians.LV Pircējam atmaksās visus no Pircēja saņemtos maksājumus bez nepamatotas kavēšanās un jebkurā gadījumā ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad SIA Relians.LV tika informēts par Pircēja lēmumu atteikties no Distances līguma.

5.7. Atmaksāšana tiks veikta, izmantojot tādu pašu maksāšanas līdzekli, kādu Pircējs izmantoja sākotnējam darījumam, ja vien Pircējs nebūs skaidri paudis piekrišanu to darīt citādi. Jebkurā gadījumā no Pircēja saistībā ar šādu atmaksāšanu netiks iekasēta nekāda maksa.

5.8. Ja Pircējs ir pieprasījis sākt pakalpojumu sniegšanu atteikuma termiņa laikā, Pircējam ir jāapmaksā pakalpojuma sniedzējam samērīga summa, kura attiecībā pret pilnu līguma izpildi ir proporcionāla izpildītajai līguma daļai, līdz brīdim, kad Pircējs SIA Relians.LV paziņoja par atteikšanos no Distances līguma.

5.9. SIA Relians.LV var aizturēt atmaksājumu līdz brīdim, kad būs saņemtas preces atpakaļ. Līdz ar to SIA Relians.LV iesaka preci nosūtīt atpakaļ reizē ar paziņojumu par atteikuma tiesību izmantošanu.

5.10. Pircējam preces jānosūta atpakaļ vai jānodod SIA Relians.LV bez nepamatotas kavēšanās un jebkurā gadījumā ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad Pircējs SIA Relians.LV paziņoja savu lēmumu atteikties no Distances līguma. Termiņš būs ievērots, ja Pircējs preces nosūtīs atpakaļ pirms 14 dienu termiņa beigām.

5.11. SIA Relians.LV lūdz Pircējus ievērot nosacījumus, ka prece, kas tiks atgriezta nedrīkst būt lietota. Preci var izmēģināt tikai tiktālu, cik tas nepieciešams, lai iepazītos ar tās tehniskajām īpašībām, preces raksturu un tās darbību tik daudz, cik to varētu izdarīt pirms preces iegādes parastajā veikalā.

5.12. Ja preci tās īpašību dēļ parasti nevar nosūtīt atpakaļ pa pastu, patērētājs sedz ar preces atpakaļ atdošanu saistītās izmaksas.

5.13. Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) normas neattiecas uz gadījumiem, kad preci iegādājas juridiskas personas.

5.14. Iegādāto preci lietot tikai saskaņā ar tās ražotāja norādījumiem, atbilstoši preces īpašībām un paredzētajiem lietošanas mērķiem.

5.15. Atgādinām, ka patērētājiem 24 mēnešu laikā no preces piegādes dienas ir likumā noteikts tiesības pieteikt prasījumu par līguma noteikumiem neatbilstošu preci.

6. Garantijas noteikumi

6.1. Vietnē www.vkshop.lv pirktajām precēm ir ražotāja garantija un derīguma termiņi.

6.2. Ražotāja noteiktais garantijas termiņš precēm ir atšķirīgs. Kopā ar preci Jūs saņemat garantijas talonu, kurā ir minēta garantijas servisa adrese.

6.3. Informācija par ražotāja garantijas termiņu ir meklējama preces aprakstā vai jautā www.vkshop.lv klientu konsultantam.

6.4. Gadījumos, kad ražotājs kādai precei būs noteicis garantijas termiņu, kas īsāks par diviem gadiem, patērētājs ir tiesīgs divu gadu laikā no pirkuma brīža iesniegt prasību par preces neatbilstību līguma noteikumiem.

6.5. Juridiskām personām, kas nav Patērētājs, tiek nodrošināts tikai Ražotāja noteiktais garantijas termiņš.

6.6. Ražotāja garantijas nosacījumi ir spēkā, ja Pircējs var uzrādīt:

6.6.1. pirkumu apliecinošu dokumentu (čeks, pavadzīme);

6.6.2. ražotāja vai izplatītāja garantijas karti (gadījumā, ja ražotājs vai izplatītājs tādu ir ietvēris preces komplektācijā).

6.7. Garantija nav spēkā šādos gadījumos:

- ja prece, kas paredzēta personisko (sociālo) vajadzību apmierināšanai, tiek izmantota peļņas gūšanai, rūpnieciskiem nolūkiem vai citiem mērķiem, ja šādiem mērķiem ražotājs vai piegādātājs garantiju nav paredzējis;

- ja prece tiek izmantota, neievērojot instrukcijā norādītos brīdinājumus vai mērķiem, kam tā nav paredzēta;

- ja uz preces ir redzamas patstāvīgi veikta remonta pazīmes vai ir veiktas izmaiņas preces konstrukcijā;

- ja ir mainīts, dzēsts vai nav nosakāms preces sērijas numurs;

- ja precei ir ārējās ietekmes izraisīti bojājumi;

- ja precei ir ārēji fiziski bojājumi, kurus radījis pats klients, stihiska nelaime, ugunsgrēks, sabiedriskie faktori, neparedzēti ārējie apstākļi;

- ja precei ir ārēji fiziski bojājumi, ko izraisījusi nestandarta un sliktas kvalitātes materiālu, rezerves daļu, piederumu un aksesuāru izmantošana.

6.8. Ja garantijas laikā precei tiek konstatētas tehniskas problēmas vai ražošanas defekts, tai atbilstoši ražotāja noteikumiem tiek veikts bezmaksas garantijas remonts. Šādā gadījumā ar garantijas talonu un maksājumu apliecinošu dokumentu (čeku vai rēķinu) Jūs varat vērsties tieši darbnīcā, kas norādīta garantijas talonā.

6.9. Lai izvairītos no pārpratumiem, lūdzam Jūs rūpīgi iepazīties ar preces instrukciju, kā arī pārbaudīt, vai pareizi ir aizpildīts garantijas talons. Garantijas talons ir spēkā vienīgi tad, ja tajā pareizi un skaidri ir norādīts: preces modelis, sērijas numurs, pārdošanas datums, garantijas termiņš, skaidri redzams pārdevēja zīmogs, ir pārdevēja un pircēja paraksts. Garantijas talonā ir aizliegts veikt jebkādas izmaiņas, dzēst vai pārrakstīt jebkurus datus - šādā gadījumā talons tiek atzīts par nederīgu.